Årskort

Med ett årskort i Alunda Fotbollsgolf har du fritt spel på vår bana hela 2023!

Årsavgifter senior

Kategori                       Avgift

Vuxen/Senior                750:-

600:-                     (Spelrättsägare i Olandsbygdens GK)

Årsavgifter junior (7 - 17 år)

Kategori                       Avgift

Född 2006 - 2016          500:-

Född 2006 - 2016          400:-                    (Medlem i Olandsbygdens GK)

Familjeavgift

Kategori                        Avgift

Familj                            1950:-                    (Alla måste vara boende på samma adress)

Årsavgifter  FootGolf (Se https://olandsbygdensgk.se/footgolf/)

(Spelas på golfbanan)

Kategori                         Avgift

Vuxen                            1100 kr/år

Ungdom                          500 kr/år

Golfmedlem är det gratis

Årskort Fotbollsgolf och Footgolf (Se https://olandsbygdensgk.se/footgolf/)

Kategori                         Avgift

Vuxen                            1600 kr/år

Ungdom                          850 kr/år

Golfmedlem                    600 kr/år för Fotbollsgolf och gratis för Footgolf

Övningshål med hinder

Hur betalar du? Avgiften betalar du till plusgironummer 36 56 76 - 6 ,

Olandsbygdens Golfklubb eller via Swish till nummer 123 091 045 5.

Vad behöver vi veta? Ditt namn, adress, födelseår, e-post, Kategori (Vuxen, Junior, Familj (Namn på alla, födelseår, epost)) och gärna mobilnummer.

OBS! Det är viktigt att vi får dina kontaktuppgifter för att kunna sända information om tävlingar och annat spännande som sker under säsongen. Du kan välja att e-posta uppgifterna till fotbollsgolf@olandsbygdensgk.se eller uppge det i samband med din inbetalning.

När vi har sett att din betalning kommit in skriver vi ut ett årskort som sedan läggs i en låda märkt Årskort Alunda Fotbollsgolf, till vänster i entrén till klubbhuset. Årskortet ska du kunna visa upp om någon ber om det.

Du kan dock börja spela även innan du fått ditt utskrivna årskort så fort du har betalat för ditt årskort. Se då bara till att ha med ett kvitto på betalningen tills du fått ditt årskort.

OBS! Du kan även använda Friskvårdspeng/Friskvårdscheck från ditt företag till årskort i Alunda Fotbollsgolf då fotbollsgolf enligt Skatteverket anses vara friskvård!

Har du frågor kontakta oss

Välkommen som årskortinnehavare hos Alunda Fotbollsgolf 2023 !